Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Omröstning - nytt forum för "case mods" m.m. ??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Omröstning - nytt forum för "case mods" m.m. ??

Finns det tillräckligt med intresse för en separat avdelning för modifiering av xboxen (designmodifieringar, inte chippning osv) ?

"Är det bara jag eller finns det flera som vill ha ett forum med enbart modding?

Typ modifiering av chassi, användning av PC-chassi, extra lampor/LED/neon, extra fläktar av alla varianter etc."
    194
    Ja!
    88.66%
    172
    Nej!
    4.64%
    9
    Bryr mig inte...
    6.70%
    13
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Vore as bra, håller på och über moddar min dator jusst nu, men det vore skojj att göra det med boXen oxå =)

Comment

Hansi, varför inte skaffa en DVDR Thread istället ?
      Det är en aning mera efterfrågat

Comment

Vore kul med ett ***** forum med bilder,tips & trick,hur man kan tex sätta i fönster etc.

Comment

hm.. drygt 80% av de som röstat har ju svarat JA.. kommer det nu eller?
          "-Jag är inte rädd för att dö.. Jag vill bara inte!"

Comment

Jag har givetvis glömt av denna poll - får fixa en avdelning snart då :-)
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

http://forum.psxcare.com/support/for...?s=&forumid=92

Jag har tillåtit att man laddar upp filer i den avdelningen. Missbrukas det så stängs funktionen av utan minsta tvekan.

Comment

denna tråden behöver kanske inte vara klistrad längre.. eller?

Comment

Nej, jag tar bort det...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X