Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny fråga

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ny fråga

Köpte en sån där ny scart sak till xboxen med optisk utgång för ljud kopplar den till min dolby digital dekoder. Problemet e dock jag får inte digitalt ljud på mina dvd filmer. Ändrar på spelaren till 5.1 etc men bara prologic lampan lyser. Är det någon annnan inställning på xboxen oxå? Hjälp tack

Har du ändrar till Dolby Digital i MSDASHBOARD i inställningar ljud?
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Re: Ny fråga

Originally posted by ashram
      Köpte en sån där ny scart sak till xboxen med optisk utgång för ljud kopplar den till min dolby digital dekoder. Problemet e dock jag får inte digitalt ljud på mina dvd filmer. Ändrar på spelaren till 5.1 etc men bara prologic lampan lyser. Är det någon annnan inställning på xboxen oxå? Hjälp tack
      Ändrat till digitalt ljud på förstärkaren? Gjorde det misstaget förut jag me...den står som standard på analogt och kopplar man in digitalt så blire tyst....
      It's nice to be important but it's more important to be nice!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X