Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Switch

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Switch

Jag har ett s.k SST LPC Flash 49FL020 mod chip, vilket är monterat med 8 stycken sladdar plus en separat liten sladd. Antar att det är den som är kopplad till jord och därför den som ska kapas och få en switch monterad på sig?? Stämmer detta???, kände att jag ville kolla innan jag börjar kapa och ha mig.

Tack på förhand!

Det är den som går till en pytteliten punkt brevid dom stora punkterna (inte jord) du skall använda.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

..precis, den går från en jätteliten punkt, "d0" vad jag förstått av bilder, till "ground". Det är alltså denna sladd som switchen ska anslutas till?? Det är väl bara en tidsfråga innan ett chip med större bios blir aktuellt.
      Tack för all hjälp, bättre forum finns inte!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X