Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tickande hd.hdcrash error code 07

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tickande hd.hdcrash error code 07

Jag satte in en Wd 120gb 8mb cash och efter ett par veckor fick jag error code 07 hd crash error code 07.Jag skickade tillbaka hd och fick en ny?eller reparerad tillbaks.

Jag satte i formaterade la in evox largedisk i den och det började ticka efter ett tag när jag sedan fört över lite filer från en annan box så hängde sig boxen och jag startade om den och fick återigen hdcrash.Provade med hd från den andra xboxen en seagate 80gb och den funkar perfekt.

Kan man bygla så att ngt sådant händer eller har jag bara haft otur med 2 st hdcrasher.

Det verkar som om du får dina hårddiskar från en sändning som någon råkade välta från gaffeltrucken...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okej!
      Då har inte jag gjort något fel.
      Ska höra med datorbutiken om de möjligtvis har vält en pall
      Tack för hjälpen.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X