Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungera X2.2 Lite på en v.1.4?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fungera X2.2 Lite på en v.1.4?

Hej!

Fungerar X2.2 Lite[+]/Pro på en Xbox v1.4?

Har sett olika bud om detta, beroende med vilken bios den flashas med, bl.a.

Bios EvoxM7 skall fungera men ingen xecuter-bios, stämmer det?
    Naturligtvis är man lite nyfiken på varför chippet/biosar inte funkar, om det nu inte gör det.

Nån som kan upplysa mig lite i detta?
    I've wrestled with an alligator, tussled with a whale. I've handcuffed lightening, thrown thunder in jail... Last night I murdered a rock, injured a stone, hospitalized a brick...
    I'm so mean I make medicine sick!!!

Enda bioset som fungerar på de nya boxarna än så länge är evo-x m7.

X-ecuter 2 lite chippet fungerar utmärkt med det bioset.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

LBA48 i EvoXM7?

Kan man patcha upp M7:an med stöd för LBA48?

//Christer
      I've wrestled with an alligator, tussled with a whale. I've handcuffed lightening, thrown thunder in jail... Last night I murdered a rock, injured a stone, hospitalized a brick...
      I'm so mean I make medicine sick!!!

Comment

Re: LBA48 i EvoXM7?

Originally posted by syko
        Kan man patcha upp M7:an med stöd för LBA48?

//Christer
        Ja! (men jag har inte testat än)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Nej har försökt med det själv med XBTool går ej då dom fälten är gråa, men med D6 går det
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Originally posted by pege63
            Nej har försökt med det själv med XBTool går ej då dom fälten är gråa, men med D6 går det
            Valen finns i den xbtool jag använder...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X