Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

X-B.I.T chip

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• X-B.I.T chip

någon som vet om X-B.I.T chippet fungerar bra? det verkar ju lagom lätt att installera, det finns inga nackdelar med detta chip om man jämför med x-cuter 2.2 o dyl. ? om det resulterar i att xbox-live slutar fungera spelar mig ingen roll. är det enkelt att montera?

Vi har inte fått in dom än.

Det verkar inte finnas någon nackdel jämfört med x-ecuter 2, det har ju alla funktioner + lite till. Det är trevligt att det är valfritt om man vill löda eller trixa med pogopins, men vi rekommenderar helt klart lödning.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

är riskerna stora för att någonting går sönder då man skruvar fast det på moderkortet? risken finns ju alltid, men jämfört med lödning borde det ju vara rena barnleken.. eller?

Comment

Det är mindre risk att löda om man är någorlunda lödkunnig. Jag tror att det största problemet är att de kunder som köpt lödfria chip eftersom dom är "för otekniska" för att hantera en lödutrustning även är "för otekniska" för att hantera installationen över huvud taget.

När vi sålde mycket matrixchip så kom det in många kunder med moderkort som blivit sönderskrapade av pogopins pga ovarsam hantering vid monteringen av chippet.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

okej. för jag har lite erfarenhet av datorer. plockat in nätverkskort, ramminnen, hårddiskar osv.
          tror du man är händig nog?

Comment

ännu inte gjort det. verkar inte svårt...
            här har du alla instruktioner
            h**p://www.dms3.com/x-bit.htm

Comment

Vi fick in chippen på lager idag.

Comment

verkar vara samma omständiga visa som med matrix chipen
                "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X