Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox från tyskland, bra/dåligt ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox från tyskland, bra/dåligt ?

Jag ska på affärsresa till Tyskland nu till helgen och tänkte att man kanske skulle inhandla sig ett xbox. Några frågor:

1. Fungerar den här i Sverige, med modchip mm ?
    2. Är det billigare med basenheterna där ?

Det fungerar perfekt, och den borde vara billigare då det bara är U-länder (U som i utpressare) som sverige och norge som kör med 25% moms.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

DUDE totaly DEJA-VU.....

Comment

Ville bara tillägga att många ställen i Tyskland säljer redan färdig modifierade XBOX, GC, PS2......
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

pege63 - Har du någon typ av lista på vilka affärer som gör det eller prisjämförelsesiter som pricerunner och ******.. ?

Det är så att jag "lödda sönder" min xbox som jag köpte förra veckan, och en svensk firma har lovat att köpa tillbaka delar (dvd-rom, hd, chippet mm) om jag då köper en modifierad xbox med chip och hd av dem för 4300 minus det dem köper tillbaka.

Men är det värt att åka ens kolla på Tyskland-alternativet ?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X