Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox-delar, värde ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox-delar, värde ?

Jag ska göra mig av med delar i en trasig xbox (moderkortet som är sönder, inget annat) och måste veta ungefär vad delarna är värda..

DVD-romen, är en samsung som tydligen skall vara den bästa.
    Jag uppskattar priset till 700:-

Hårddisken, original såklart.
    Jag uppskattar priset till 150:-

Handkontroll, oanvänd.
    Jag uppskattar priset till 350:-

Vad tror ni om det ?

Jag tar DVDn direkt!!

Comment

Är HDn en 10GB tar jag den 150 inkl frakt!
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Hd:n är värd 0:- om den inte är upplåst.

Om någon vill köpa xbox hårddiskar för säg 200:-/st så har jag en hel trave liggande.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har du inget nätagg?
          Och isåfall vilken verison av xbox kommer det ifrån? (pege63:s tips)

Comment

Originally posted by Hansi
            Hd:n är värd 0:- om den inte är upplåst.

Om någon vill köpa xbox hårddiskar för säg 200:-/st så har jag en hel trave liggande.
            Ja såklar upplåst, det hoppsa jag HAN vet om, annars kan man ha den på skolgården i gympan "kast med liten HD"
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Originally posted by BiLL
              Har du inget nätagg?
              Och isåfall vilken verison av xbox kommer det ifrån? (pege63:s tips)
              Jo nättagregatet kan man ju sälja, tack för tipset!
              Det är en xbox 1.3:a.

Comment

Hur låser man upp hårddisken då ?

Comment

genom att stoppa in det i xboxen & köra ConfigMagic

Comment

Nog ganska kört om hans moderkort är sönder.

Så hade du ingen backup (tagen från tex evox) så är din HD bara att slänga.

Comment

Upps ja de klart , om han inte gjorde backup som sagt.........

Comment

Inte behövs den slängas bara för att man inte har en backup. Finns bara moderkortet kvar är det bara till och löda av eepromen och läsa ut nyckeln den vägen. Kanske är lite mycket jobb för 150kr men det känns ju kul och ha gjort det

Comment

Har du handkontrollsportarna kvar så är jag intresserad av att köpa dem.

Comment

Jag har handkontrollportar jag kan tänka mig sälja, hur mycket betalar du för de?

Comment

Har ingen aning vad de brukar kosta. Hur låter 100:-?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X