Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

5 Gb på Hd:n

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 5 Gb på Hd:n

Varför har jag
    bara ca 1 gb på c: och 5 på e:?

Obs! Original hd

Det skall vara så
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har ju 3 andra partioner med 768mb styck på, vad e de för nåt då?

Comment

Det är utrymme som finns tillgängligt för temporär lagring. Vilket spel/program som helst "har rätt" att när som helst radera det som ligger där och lägga dit egna filer istället.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

När jag öppnade min xbox såg jag att det satt en hårddisk på 20GB i den. Hur kommer jag åt de resterande 12Gigen!?

Comment

Hur såg du att det var 20GB? Jag har bara sett 8GB och 10GB i europeiska boxar. Kör du "format f" så får du en värdelös 2gb f: partition med urusla prestanda.

Comment

Ja, du har rätt... Jag snackar i nattmössan. Det stod nå't om LBA 20-miljoner nå'nting på den, men det innebär ju att den är ~10GB och inte 20GB som jag svamlade om. Sorry

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X