Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nytt skal ???

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nytt skal ???

Jag vill modifiera mitt xbox lite, denna gång på utsidan. Finns det nya skal man kan köpa eller något liknande för att gaska upp denna svarta historia ???

Finns ju skal som man sätter på som diverse affärer säljer.
    Ex psxcare.
    Last edited by MartialX; 2003-10-10, 12:48.
    Kringgått filtret för att tipsa om konkurrerande företag

Comment

Kolla min sida under mitt namn
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Nä jag hittar ingenting alls Ni kan väl maila mig länkar ? Tack
        Last edited by Alexander; 2003-10-10, 14:08.

Comment

Ingen alls som vet ??? Fan va jag känner mig tjatig

Comment

Hittar inget va öppna ögonen
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

MartialX, hittar då inga på psxcare.

pege63, inga skal på din sida vad jag kan se. Större bilder skulle inte heller skada.

(Du tror inte det finns en ANLEDNING till att forumet filtrerade bort det du skrev? Nu har du lärt dig att det innebär permanent avstängning att kringgå *-filtret!)
              Kringgått ordfiltret för att skriva namnet på konkurrerande företag.

Comment

skal = chassin

Comment

Originally posted by pege63
                  skal = chassin
                  Kalla de vad man vill, hittar inga på din site iaf. Totalt blind!

Comment

MartialX: Jag hittade inte heller något på pxscare

Pege63: Fanns inget när jag kollade första gången. Och dem hjälper ju inte mig. För dem kan jag ju inte köpa

Comment

Köpa? Man gör dom själv använd fantasin så kommer du på det

Comment

pege63: Ja köpa det var så jag skrev i början av tråden, eller ? Hur som helst hade det varit så att jag skulle gjort dem själv skulle jag bet om tips, inte sant ?

Comment

pege63, nu syns de lite bättre. Är de lackade själv eller går de att köpa? Den med genomskinlig plast, var får man tag på det?

Comment

Originally posted by ctrl-alt-del
                            (Du tror inte det finns en ANLEDNING till att forumet filtrerade bort det du skrev? Nu har du lärt dig att det innebär permanent avstängning att kringgå *-filtret!)
                            SORRY!

Wont happen again.

Hade iofs räckt med en varning men förstår anledningen till ban.

Comment

Prova den här länken http://www.mastermods.com/

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X