Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur använda minneskort i chippad xbox

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur använda minneskort i chippad xbox

Fick min xbox chippad för ett par veckor sedan (hos psxcare), nu har jag ett minneskort med gamesaves på. Hur kan jag "hitta" kortet i dashborden (alltså inte i orginalet)? Varit i boxplorer b l a där hittar boxen den inte. I orginal dashen så hittar jag den, men hur blir det med de spel jag har på hd? Och går det att kopiera innehållet på kortet till xboxen i orginaldashen, snälla hjälp!

Du kan kopiera dina sparningar till håddisken i Ms-dashboard. De fungerar med spelen på disken också.

Comment

Tack för svaret...men jag prövade just det, det verkar som om svaet kommer dit, men spelet hittar den inte? Vad kan det bero på...

Comment

Det enda problemet som jag har råkat ut för med sparningar är om man har sparat i ett spel från disken och sedan sätter i orginalspelet och den säger att det är något skumt med sparningen.

Comment

Nu hittar jag saves på hd:n, men spelen vill inte kännas vid dem..ja, jag har en action replay..någon som vet hur jag ska få spelet att kännas vid dem?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X