Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med xbox kontrollerna

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med xbox kontrollerna

Hej...jag är i desperat behov av hjälp.
    Mina xbox kontroller beter sig fullständigt onormalt.
    Den ena xbox kontrollen verkar vara inställd på att gå uppåt hela tiden, den andra går bara neråt...som om knapparna vore intryckta. Men jag har granskat kontrollernas utsida och det finns inget som tyder på att de är intryckta.
    Det kanske är dumt att göra så, men när jag slår lite på en av dessa kontroller(den som går nedåt) så reagerar den genom att gå uppåt istället.
    Detta är ett stort problem för mig...kan inte göra någonting.

Någon som kan hjälpa mig? Annars kanske en andra lösning vore att ta hela lådan till nån reparation, men vart kan man få en xbox reparerad? Hos er?
    OI!

Om kontrollerna beter sig så oavsett vilken ingång på xboxen du kopplar dom i så är det ju fel på handkontrollerna, förmodligen har någon hund dreglat i dom eller någon spillt något i dom.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jo d vet jag....e fel på båda, men hund har jag int "tyvärr" =P
      OI!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X