Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Förlorad kontakt

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Förlorad kontakt

Hoppas jag skriver i rätt forum nu.

Jag har 1 flashat Xbox, en PC med 2 nätverkskort, 1 med Bredbandsbolaget uppkoppling och den andra till xboxen (med crosslinked)

har hittils inte haft några direkta problem med det här, förutom att om jag har på xboxen och rebootar datorn så måset jag inaktivera och sedan återaktivera uppkopplingen mot boxen för annars funkar inte BBB.

Men nu idag så är det värre. Direket jag har xboxet igång så funkar inte BBB alls, hur än jag gör. Det läskiga är att jag inte rört i några inställningar eller gjort nånting alls.

Hur gör man för att få det att funka bra mellan uppkoppling - xbox ?
    Xbox [1.1] - Flashat
    Wii [3.4E] - Wiikey [1.9s]

Prova winroute från http://www.kerio.com för att hantera nätverkskorten. Det går att köra 30 dagar, då ser du iaf om det blir mer stabilt.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har testat Winroute förut, hjälpte inte mig direkt
      Xbox [1.1] - Flashat
      Wii [3.4E] - Wiikey [1.9s]

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X