Hur kopplar jag Xboxen till Sterion enklast så jag får ut ljudet ur mina sterio högtalare ?.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Koppla Xboxen Till Sterion ?
Collapse
X
-
Koppla den vita sladden till "left/vänster" och den röda sladden till "right/höger" på din stereo, låt den gula sitta kvar i scartadaptern.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Japp, PHONO ingången förstärker signalen, och inte bara det, den förstärker låga/djupa toner extra mycket (RIAA-kurvan) eftersom LP-skivor spelas in med sänkt bas för att undvika stora svängningar i spåren.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

vad heter en sådan kabel och vad kostar den ?
Comment