Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dvd brännare.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dvd brännare.

Undrar om någon har tips på vilken dvd brännare man ska köpa i 1500-2000 kronors klassen. Den ska enbart andvändas till xbox backup. Har en philips dvd läsare i xboxen också. Tacksam för svar!
    /mvh

Hmmm.. Personligen skulle jag rekommendera en +R/+RW brännare som kan sätta booktype.. På det sättet är du säker på att läsaren kan läsa skivan.. Vet att de Phillips-brännare jag testat klarar det, har dock bara testat en gammal (dvd+rw d01, enbart +rw inte +r) samt en bärbar (dvd+rw sdvd6004)
    1.1 Xbox, 120GB HD, Matrix, Evox D6, EvolutionX 3921.

Comment

hmmm

jag har hört att dvd -r -rw ska vara bäst i detta forum ?

Comment

Köp en LG den som kom ut nu den tar alla format INKL DVD-RAM vilket inte boxen gör men ändå mycket för pengarna
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Re: Dvd brännare.

Originally posted by reddis
          Undrar om någon har tips på vilken dvd brännare man ska köpa i 1500-2000 kronors klassen. Den ska enbart andvändas till xbox backup. Har en philips dvd läsare i xboxen också. Tacksam för svar!
          /mvh
          Har du någon länk till denna spelare? Tack iaf för tipset.
          /mvh

Comment

Re: hmmm

Originally posted by reddis
            jag har hört att dvd -r -rw ska vara bäst i detta forum ?
            Det absolut bästa är DVD+R om brännaren kan byta booktyp (dvs, byta identitets kod på +r/+rw till -rom) Funkar i typ alla DVD-spelare som klara brännda skivor av någon form..
            1.1 Xbox, 120GB HD, Matrix, Evox D6, EvolutionX 3921.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X