Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Undrar om någon har tips på vilken dvd brännare man ska köpa i 1500-2000 kronors klassen. Den ska enbart andvändas till xbox backup. Har en philips dvd läsare i xboxen också. Tacksam för svar!
/mvh
Hmmm.. Personligen skulle jag rekommendera en +R/+RW brännare som kan sätta booktype.. På det sättet är du säker på att läsaren kan läsa skivan.. Vet att de Phillips-brännare jag testat klarar det, har dock bara testat en gammal (dvd+rw d01, enbart +rw inte +r) samt en bärbar (dvd+rw sdvd6004)
Originally posted by reddis Undrar om någon har tips på vilken dvd brännare man ska köpa i 1500-2000 kronors klassen. Den ska enbart andvändas till xbox backup. Har en philips dvd läsare i xboxen också. Tacksam för svar!
/mvh
Har du någon länk till denna spelare? Tack iaf för tipset.
/mvh
Originally posted by reddis jag har hört att dvd -r -rw ska vara bäst i detta forum ?
Det absolut bästa är DVD+R om brännaren kan byta booktyp (dvs, byta identitets kod på +r/+rw till -rom) Funkar i typ alla DVD-spelare som klara brännda skivor av någon form..
Comment