Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Blixtnedslag dödade xboxen!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Blixtnedslag dödade xboxen!!

Behöver expertråd!

Blixten slog ut mitt xbox. Köpte den oförsäkrad genom min förra arbetsgivare i elektronikbranschen. Ettårsgrantin täcker inte blixtnedslag.

Min fråga är alltså följande:

Finns det någonstans där man kan reparera den för mindre pengar än vad det kostar att utnyttja hemförsäkringen på 1500kr?
    Är det lika bra att köpa ett nytt för 2000 spännn?
    Skulle i vilken fall velat ha ut spelet som sitter i utan att bryta sönder fanskapet.
    Är tacksam om någon kan tipsa om en serviceverkstad, gärna i gbg området.

ps. handkontoller och dvd-adaptern fungerar. ds.

tackar på förhand//

pete

http://www.psxcare.com/section.php?xSec=35

Jag tror vi har gott om begagnade nätdelar just nu, så jag kan sälja sådana för 500:- istället för de nya för 750:-
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

tackar.

Är det med stor sannolikhet bara nätaggregatet då??

Sen var sitter skuvarna?? Hittar bara två under "pilla inte här sigillerna". Hört att det är 6 st. Är ingen tekniksnubbe, grejar man att byta själv?

Comment

Nätdel kan du lätt byta själv. Du hittar fyra skruvar till under gummitassarna. Nätdelen sitter med ett par skruvar till.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X