Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilket chip bör jag köpa?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vilket chip bör jag köpa?

Vilket chip är "bäst" till X-boxen? Lödning är inget problem för mig, så vilket bör jag köpa?

X-bit
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

xecuter 2.2-2.3 lite/pro billigare bättre tycker jag iaf
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Det kommer ju nya och bättre chip hela tiden. Huvudsaken är att du tar ett chip som klarar köra de program du vill att den ska.
        XBOX
        X-ecuter 2.2 Lite
        X2_4983.06 Bios
        120GB HD
        SAMSUNG DVD

Wii 4.2E
        WiiKey 1.99 Beta firmware

Nintendo DSi XL
        M3i Zero

Nintendo 3DS

XBOX360
        Flashad Iextreme ??

Playstation 3

Comment

Originally posted by pege63
          xecuter 2.2-2.3 lite/pro billigare bättre tycker jag iaf

Billigare men inte bättre.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

smaken e som baken delad, det blir som att köpa en MB med 21 växlar & bara använder 1, 2, 3 för mycket lull lull
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X