Vilket chip är "bäst" till X-boxen? Lödning är inget problem för mig, så vilket bör jag köpa?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vilket chip bör jag köpa?
Collapse
X
-
X-bitLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Det kommer ju nya och bättre chip hela tiden. Huvudsaken är att du tar ett chip som klarar köra de program du vill att den ska.XBOX
X-ecuter 2.2 Lite
X2_4983.06 Bios
120GB HD
SAMSUNG DVD
Wii 4.2E
WiiKey 1.99 Beta firmware
Nintendo DSi XL
M3i Zero
Nintendo 3DS
XBOX360
Flashad Iextreme ??
Playstation 3
- Citat
- Flag
Comment
-
Originally posted by pege63
xecuter 2.2-2.3 lite/pro billigare bättre tycker jag iaf
Billigare men inte bättre.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
smaken e som baken delad, det blir som att köpa en MB med 21 växlar & bara använder 1, 2, 3 för mycket lull lull
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment

Comment