Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

mupp me DVD läsaren!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mupp me DVD läsaren!

Jag har feteproblem med min DVD-läsare(thomson. När jag ska läsa orginalDVD filmer så hänger den sig och när jag ska spela spel så hänger de sig. Är det något jag kan göra för att fixa DVD-läsaren? Jag har testat med rengöringsskiva men ingen nytta.

Om jag en kan laga DVDn på nått sätt så undrar jag om man kan sätta in vilken XBOXorginalDVD-läsare som helst eller funkar bara Thomson i min Box? om det funkar måste man ändra nåt för att sätta in tex. en samsung?

Snälla svara på min första fråga först för ja har egentligen inte råd med en ny DVD.

Kontrollera alla kablar (IDE och ström)till att börja med, är det lite dålig kontakt på något ställe kan det ställa till problem.

Det är annars i sånna här lägen man önskar att man hade garantin kvar

Comment

Originally posted by Fixxxer
      Kontrollera alla kablar (IDE och ström)till att börja med, är det lite dålig kontakt på något ställe kan det ställa till problem.

Det är annars i sånna här lägen man önskar att man hade garantin kvar
      Fan d hjälpte ej har någon något annat förslag?

Comment

Kolla i VIEDO SELECT att det står på PAL & inte på NTSC.
        Prova att vaxa skivan med flytande bilvax funkar på repiga skivor rengör nogrant med trassell.
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Jag testade att sätta in min läsare i min kusins xbox och där ve den likadan men när jag satte in hans läsare i min så kunne ja c på film perfekt(han hade inga spel hemma så ja kunne ej testa) är det nåt man kan laga i läsarn elle är det bara att hiva den å köpa en ny?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X