Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bränning av ISO, bootar inte?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bränning av ISO, bootar inte?

Hej!

Jag brände Lotr3(return of the king) ifrån ISO-fil i Nero till DVD+R. Men boxen laddar bara in Evo-x som vanligt.. Snurrar bara till lite i läsaren.

Vad kan va fel?

Har läst här i forumet att dom som har problem får meddealndet unknown.

Det händer ju ingenting med min box..

/Madwien

ps
    Jag vet inte vilken läsare som sitter i, men den funkar med brända DVD-R som jag har fått av en polare..

Bränn då med DVD-R istället i framtiden eftersom det funkar
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Jo, det var ett fint tips...

Jag undrade mest över om det bara är att ta Write/burn image i Nero, så skall det funka?

Det är störande att jag inte får ett felmeddelande, skall jag inte få det?? Typ unknown?

/Madwien

Comment

Prova att bränna i UDF format när du skall välja klicka på UDF fliken välj tvinga DVD-VIDEO kompatibel (prova på RW skivor först)
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Skall testa det, tack!

Comment

Du har nog missförstått det där med Unknown. Det är i EvoxDashen det står unknown, om du har ett spel i står det game och har du dvd-film i står det video. Det är alltså inget felmedd utan info om vad som finns i din dvdläsare.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X