Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mitt nätagregat är trasigt =/

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mitt nätagregat är trasigt =/

Hejsan

2 stycken kondensatorer har brunnit på mitt nätag till xboxen för en skruv hade trillat dit och kort slutit =/

Dom heter
    MDC
    Z151
    03ul
    x

Vet någon vart man kan köpa nya såna?
    Känns dyrt att köpa ett nytt nätag när det bara är att byta dom där 2 delarna

Fick tips på att ni kunde sånt här =)

Vi har aldrig tid att pilla i trasiga nätdelar, vi byter dom bara rakt av :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okej

Va kostar det att köpa en sån av er då?

men ni har inget kopplings schemma till nät agget då?
      eller ni kanske vet vilka värden det är på dem?

Tack på förhand

Comment

Re: Okej

Originally posted by who_carres
        Va kostar det att köpa en sån av er då?

men ni har inget kopplings schemma till nät agget då?
        eller ni kanske vet vilka värden det är på dem?

Tack på förhand
        Normalt säljer vi dom för 750:-

Har vi ovanligt många liggande från slaktade xboxar, eller om vi gör någon chipmontering samtidigt som vi monterar nätdelen, kostar dom 500:-
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tja

Tjenare

Får jag köpa ett för 500kr så köper jag ett på en gång..

Comment

Maila psxcare@netcare.se

150:- frakt tillkommer (skickas som paket)

Comment

Kom ni ihåg att det är olika sorts Ström kontakt på moderkortet för boxarna när NGN skall köpa nätdel el har du den med båda kontakterna?
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Exakt hur kraftiga är nätaggen... tänk om man skulle vilja koppla in lite extra fläktar.
                Pallar den för det tro?
                // Vincent

#Nintendo Entertainment System
                #SNES
                #Nintento 64
                #Sega Master System
                #Playstation Multi X (95')
                #Plastation Portable @ CFW 6.60 ME-1.3
                #PS2 (original)
                #XBOX 1.4 @ Akiraship & 120GB Seagate.
                #XBOX 360 - Softmod
                #Nintendo Wii @ Wiikey - Mod by PSXcare.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X