Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Byta DVD-Rom mellan en moddad och en omoddad box!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Byta DVD-Rom mellan en moddad och en omoddad box!!

Jag har en kompis som har en omoddad box med en Samsung-dvd och jag har en moddad men en thomson.Nu har jag en så sjysst kompis så jag får byta dvd-rom med han mot en mindre penning!

Är det nått jag ska tänka på när jag byter?Är det bara att sätta samsungen i min box o thomsonen i hans och sen är det frid och fröjd eller!!!

Måste man lägga in några drivrutiner eller liknande?

Tack för svar på förhand!!!!!

Bara byta
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

nu har jag inte läst så noga men för mig sjunker hastigheten när hårddisken bara har några gig kvar. Vet inte hur mycket exakt men när jag har kvar 5-10gig så går hastigheten upp som vanligt, men under 5gig så går den till 200kb/s, varför?

Comment

Tack så mycket Hansi!!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X