Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Göra XBox HDD tystare med HDD program?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nijo
    Nej den tar ner/upp SÖKTIDEN men inte VARVTIDEN.Det är det alla AMSET program gör med hårddiskar.Trodde att du kunde hitta det svaret.
    PS.Din jämförelse med bil funkar likadant,du kan hålla 5000RPM men det kan låta mindre om du sätter dit ett tystare avgassytem.Alltså ej hur mycket varv.DS
    jaha. då vet jag det. =) det var väl inte så svårt att förklara
    Går det så vill man.

Comment

Originally posted by Monks
      jaha. då vet jag det. =) det var väl inte så svårt att förklara
      Det e väl för inte så svårt att läsa heller när du ändå e inne & kollar vad AMSET e för nått!

Comment

Det funkar, gjorde det själv en gång med en IBM 46Gb disk som lät som en rysk traktor, jag gjorde det dok i en dator först och sen flyttade jag över disken till boxen, IBM disken blev rätt så långsam men jäkligt tyst.
        Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

Originally posted by Droopy
          Det funkar, gjorde det själv en gång med en IBM 46Gb disk som lät som en rysk traktor, jag gjorde det dok i en dator först och sen flyttade jag över disken till boxen, IBM disken blev rätt så långsam men jäkligt tyst.
          Exakt,men man kan oftast ställa den i 3 lägen,så kan man få lite balans med performance/Quiet

/off - Turns Acoustic Management off, the drive operates at normal acoustic levels
          /quiet - Quietest seeks, the speed of the seek operation is reduced to its lowest level to provide the quietest operations, this level has the most impact on drive performance.
          /fast - Fastest seeks, the speed of the seek operation is reduced to provide quieter operation with the least amount of impact on the drive performance.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X