Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

xbox origianlhårddisk i datorn?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• xbox origianlhårddisk i datorn?

hur gör man om man vill använda sin originalxboxhårddisk i datorn?

Varför stoppa en 10giggare i datorn ?? Du får en 120gb för 895 SEK! Jag har sparat min g:a HD som backup ifall man nån gång skulle få problem... men.. jag har en kollega som försökte få igång sin orginaldisk i datorn men lyckades inte!!

Kanske inget bra svar .. men alltid något

Whopper

Comment

Lätt

Installera partition magic och bygla xbox hd till slave sen formattera du den med PM8 ntfs eller fat 32 osv....sen är klart

Comment

Installera partition magic? nope
        öppna med Config Magic i xboxen ligger i apps
        sätt in den i PC kör fdisk ta bort partionerna
        ellert så kör du med killdisk som tar bort partionerna automatiskt
        sen kör du fdisk som vanligt
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

?

Vadå nope.... man kan göra så här oxå....och fungerar....kanske ditt sätt fungerar med....han får testa

Comment

Han måste öppna HD först med Confic Magic innan ngt alls kan göra s med den
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Ja det måste han

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X