Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FTPa spel från Xbox > PC > Xbox

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• FTPa spel från Xbox > PC > Xbox

Tjena.

E det några konstigheter med att ftpá över spel från Xbox nr1 till pc´n och sen vidare över till Xbox nr2?? Detta för att slippa packa upp spel flera gånger om man vill dela med sig lite till polarna... Jag har mina spel på servern i RAR-format och det är lite segt att packa upp köra de i Xiso osv osv..
    Tacksam för svar...

Gör om dom till X(ISO) format & skicka sen över med hjälp av Xfer, Qwix direkt du vill
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Smidigare att köra xbox till xbox i ditt fall.

Använd tex avalaunch för detta så går det fort och är enkelt.

Comment

Det är ju en idé. Men e det några problem att skicka över dem från xboxen via pc till en ny xbox?

Comment

Smidigare att göra som wmadoss säger & går fortare åxå
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Ok, tack ska ni ha.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X