Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ms Dashboard.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ms Dashboard.

Chippade min box för ett tag sen med ett Xecutor 2.2 Pro har bios 4979 inlaggd på chippet, boxens version e 1.0.
    Men till frågan. Köpte en hd för att den gamla dog. Den bara sa upp sig, Men då passade jag på att chippa å byta hd i boxen. Allt funkar finemang, men ja har som sagt var inte gamla MSDashboarden kvar. ? Hur ska jag bete mig för att få tebax den gamla ?
    Har provat installera från Superdisc 3.6 men när ja startar om efter att det är färdigt så får ja felkod 13 när ja slår av chippet.
    Nån som har nå förslag ?
    XBOX 1.6
    Samsung DVD
    Xecuter 3 + Front
    Bios X3 3294
    200 Gig Maxtor 5400 RPM

Nintendo Wii
    Cyklowiz

Re: Ms Dashboard.

Originally posted by JaXXuSinc
    Chippade min box för ett tag sen med ett Xecutor 2.2 Pro har bios 4979 inlaggd på chippet, boxens version e 1.0.
    Men till frågan. Köpte en hd för att den gamla dog. Den bara sa upp sig, Men då passade jag på att chippa å byta hd i boxen. Allt funkar finemang, men ja har som sagt var inte gamla MSDashboarden kvar. ? Hur ska jag bete mig för att få tebax den gamla ?
    Har provat installera från Superdisc 3.6 men när ja startar om efter att det är färdigt så får ja felkod 13 när ja slår av chippet.
    Nån som har nå förslag ?
    Prova en så gammal superdisc som du kan hitta, det ligger nämligen lite olika versioner av ms dashboard på de olika discarna.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X