Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Joytech Ljuspistol

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Joytech Ljuspistol

Halloj

Hur får man sin ljuspistol att funka? Testade i affären som jag köpte den i och den funkar iaf...men när jag kom hem så funkar den inte i min xbox? Har en chippad xbox...kan det vara det...måste spelen vara original eller nåt fär att det ska funka..? Eller är det nåt annat som måste göras?

Har ett homebrew med evolutionx dashboard...

Köpte precis också en sharpshooter och får problemt att den bara reagerar på vertikal flytt. Siktet rör sig inte höger till vänster. Har testat på en 50Hz tv både med scart,rgb och rf box.

Någon som har någon ide`??

Comment

Jag har också Joytechs ljuspistol och den fungerar utmärkt med house of the dead 3 men strular med Silent Scope

Comment

Har du house of the dead NTSC eller PAL?

Comment

min går inte ända ut i kanten på tvns högra sida : (
          ska skicka tillbaka den snart...

Comment

Kör NTSC versionen på en 50 hz tv

Comment

finns de nått sätt som man kan bli 110% säker på att de sitter ett Focus shipp i boxen utan att öppna den, typ genom att kolla på serie nummret, kdid säger att han har samma tillverknings datum och produktion ställe som mig och han har ett Focus, men jag måste va 110% på de UTAN att öppna den, för annars spricker garantin och jag kan inte lämna tillbaka den.
              snälla hjälp mig!
              tack

Comment

Original inlägg av Ashcan
                finns de nått sätt som man kan bli 110% säker på att de sitter ett Focus shipp i boxen utan att öppna den, typ genom att kolla på serie nummret, kdid säger att han har samma tillverknings datum och produktion ställe som mig och han har ett Focus, men jag måste va 110% på de UTAN att öppna den, för annars spricker garantin och jag kan inte lämna tillbaka den.
                snälla hjälp mig!
                tack
                hur har den här hamnat här

Comment

Borde ju gå att köra ett mechassault/bond007 trick och starta någon Linuxvariant som har stöd for connexant/focus...och blir det ingen bild så var det inget focus...
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X