jag tror att joytech:s wireless verkar ganska hyfsad någon med erfarenhet kanske kan säga mer om den?!?!?! Men jag tycker deras med sladd är mkt bra och jag tror att det är samma form på wireless kontrollen
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Skönaste handkontrollen?
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
en annan grej, som ni vet så har precis köpt min xbox och när jag startar den i orginal läge så står det service requierd nånting och jag kollade koderna i mitt fall är den (05) och då stod det att man ska låsa hd:en med hjälp av magic config, sen gick jag dit och så när jag skulle låsa den så stod det "invalid xbox version"...vad ska jag göra? mvh
- Citat
- Flag
Comment
-
Den säljs på olika webbutiker på internet men de är konkurrenter till PXCcare så jag länkar inte. Kostar ca 100-200kr.
Du kan låsa boxen i Superdisc med ett val under utilitiesmenyn har jag för mig.PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.
- Citat
- Flag
Comment
-
HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAAHAHHAHAHHAHAHA............... ............... nej...går mina spel bort på hårddisken om jag låser hd:en elller hur?
sök...respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag har en Joytech och jag tycker att den är skönare än Microsofts egna S-kontroll...men det har nog att göra med vana - det bästa är att de är avgjort mindre än S-kontrollen som jag nu tycker är stor och klumpig (känslan är iaf lika bra i båda)
- Citat
- Flag
Comment

Comment