Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skönaste handkontrollen?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

jag tror att joytech:s wireless verkar ganska hyfsad någon med erfarenhet kanske kan säga mer om den?!?!?! Men jag tycker deras med sladd är mkt bra och jag tror att det är samma form på wireless kontrollen
    Detta är min signatur

Comment

Storleken har ingen betydelse, det är vad du gör med den

Comment

iofs har jag bara spelat med s-kontrollern men jag tycker den är underbar!

Comment

xbox handkontroller är inte lätt hanterliga

Comment

xbox handkontroller är inte lätt hanterliga körde häromdan robocop det tog minst 10-15 sekunder innan jag kunde sikta klart på en snubbe fast jag har haft box nu i en vecka. mvh

Comment

Det är därför man skall man skaffa en adapter så man kan använda PS2 kontrollen på Xboxen så man slipper plastskrället.
              PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

Comment

vart?hur mycket?är det säkert?

men vad kostar en sån adapter då? och vart kan man köpa den? och funkar det verkligen att man kan köra med ps2 kontroller? mvh

Comment

en annan grej, som ni vet så har precis köpt min xbox och när jag startar den i orginal läge så står det service requierd nånting och jag kollade koderna i mitt fall är den (05) och då stod det att man ska låsa hd:en med hjälp av magic config, sen gick jag dit och så när jag skulle låsa den så stod det "invalid xbox version"...vad ska jag göra? mvh

Comment

Den säljs på olika webbutiker på internet men de är konkurrenter till PXCcare så jag länkar inte. Kostar ca 100-200kr.

Du kan låsa boxen i Superdisc med ett val under utilitiesmenyn har jag för mig.
                    PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

Comment

jomen, ska man våga göra det? alltså låsa från utilitiesmenyn? går mina spel bort på hårddisken om jag låser hd:en elller hur?

Comment

går mina spel bort på hårddisken om jag låser hd:en elller hur?
                        HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAAHAHHAHAHHAHAHA............... ............... nej...
                        sök...
                        Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
                        respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
                        Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
                        http://945gl.no-ip.org
                        #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Original inlägg av danne.sk
                          Det är därför man skall man skaffa en adapter så man kan använda PS2 kontrollen på Xboxen så man slipper plastskrället.
                          Precis vad jag gjort, mycket bättre så här!

Comment

Vad tycker ni om de piratkontrollerna som finns? (Chili eller vad den heter... tror att den finns för XBox)

Comment

Jag har en Joytech och jag tycker att den är skönare än Microsofts egna S-kontroll...men det har nog att göra med vana - det bästa är att de är avgjort mindre än S-kontrollen som jag nu tycker är stor och klumpig (känslan är iaf lika bra i båda)

Comment

...och den kostade 249 istället för 399 som Microsofts kostade på det stället jag köpte den på...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X