Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skönaste handkontrollen?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Finns inte den stora till crystal?

Jag har sökt och sökt men har inte hittat någon stor kontroll till mitt crystal och börjar tro att den inte finns i huvutaget. Jag trivs bäst med den stora och vill inte ha någon svart i min xbox! Urs!

Är det någon som vet svara gärna.

Comment

Microsoft har slutat tillverka den stora kontrollern.. den lilla var från början enbart för den japanska marknaden (där händerna är lite mindre ). Men den blev så efterfrågad i europa och amerika att microsoft sadlade om och skeppade med den lilla överallt.

Det blir att leta på begagnatmarknaden eller möjligen höra med polare att byta med!

Comment

Japp! det blir te att kolla på ******* och med kompisar.

Tack så mycket!

Comment

Orginalkontrollen är ju lika stor som ett tangentbord ffs.

444 games

Comment

Original inlägg av omfglol
            Jag gillar faktiskt den stora jag också. Får problem med den lilla när jag måste göra saker snabbt. Vilket är i nästan alla spel.
            Den stora är lätt skönast

Den stora har start & select i mitten där de borde vara, den passar bättre i händerna och trigger knapparna är skönare....den enda fördelen med den mindre är den är just mindre....en kontroll med samma design som den stora fast mindre skulle vara den perfekta xbox handkontrollen
            //Zimpan

Comment

Original inlägg av Zimpan
              Den stora har start & select i mitten där de borde vara, den passar bättre i händerna och trigger knapparna är skönare....
              Prova Joytechs Neo-S...

Comment

Den är bra fast skulle helst vilja ha med sladd....annars är den perfekt
                //Zimpan

Comment

Jag hitta en med sladd...ska nog köpa en sån...och rekommenderar den till alla er andra
                  //Zimpan

Comment

Att testa Joytech - Handkontroll - Advanced Controller - Neo S var en fröjd för mig med svettiga händer. Skönt gummi på kontrollen.....:-)
                    Last edited by DataMaty; 2004-11-25, 10:34.

Comment

Jag må vara galen, men jag gillar affären Games egna kontroll..den e hyffsat liten och har bra funktioner och bra grepp..vet inte många i min omgivning osm gillarden, men jag diggar den skarpt.
                      Box: v. 1.6 Crystal
                      Chip: DuoX 2 - Cromwell Edition
                      HDD: 80 GB Western Digital

Comment

Storleken har ingen betydelse - det är hur man använder den som räknas...

Jag tycker stora är bäst för jag har bara spelat med den lilla 2-3 gånger och jobbigt när svart/vit knapp sitter underst istället för överst nu när man är van... Sen har jag händer som är stora som dasslock så den stora ligger skönare i handen!

Comment

Jag tycker också om den stora!

Den stora är bäst men finns inte till crystal och jag har börjat vänja mig vid den lilla men jag fattar fortfarande inte varför de satte start och back knapparna på skälva handtaget!

Jag har två dosor, fan vad tufft och ha fyra så kan man ta med sig tre på LAN och inte bara en. Vi har faktiskt ganska många småLan uppe i Jämtland

Comment

jag röstar på gamla hedliga TAC2 joysticken! =) beat that!

Comment

Den stora.. ah.. har dock bara en stor och 2 små .. Men dom små går också spela med.. är bara en vanesak.. men gillar stora mer..

Comment

måste säga kontroll S man kommer åt knapparna lättare på den. och den är lättare att lära sig att spela med.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X