Har köpt en Joytech Neo-S nu...den är helt underbar...den e som en bra blandning mellan orginal kontrollen och kontroll S med gummigrepp och justerbar vibration (finns både som trådlös och med sladd kostar mellan 199-250kr)
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Skönaste handkontrollen?
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Jag har ångrat mig - Joytechs NeoS SUGER!!!! (ibland...) Den vita och den svarta är helt okänsliga vilket märktes som in i helvete när jag spelade mot en polare i Tiger Woods 2005 (spin på bollen och extra kraft i slaget) där man ska trycka på dem snabbt - microsofts egna S-kontroll var helt överlägsen....
men jag tycker fortfarande att Joytechs ligger skönare i handen!
- Citat
- Flag
Comment
-
hmmm...skumläser man igenom detta forum skulle man ju kunna tro att ni snackar om ngt helt annat.......... ^^
föredrar oxå S, men som man brukar säga.... "storleken har ingen betydelse, utan det är hur den används"...
Ur fattigdom kommer vishet
- Citat
- Flag
Comment
-
Joytech wireless Neo S Controller är klart bästa stora/gammla orginal var man tvungen att ha dasslock för spel som halo (ficklampan typ)Xbox 1.5xenium os 2.01 Detta står här så jag
160 gb samaung lättare kan få hjälp
samsung dvd
x2.4983.06
du har väl kollat
http://forum.psxcare.com/support/forumdisplay.php?f=62
sökfunktionen högst upp på sidan är bra 
- Citat
- Flag
Comment
-
köp adapter till ps2 handkontroll.....bättre handkontroll finns inte...liten väger inget...och knapparna sitter på ett logiskt sätt....samma antal knappar men f-n så mycket lättare att använda...vad har dom tänkt på när dom gjorde handkontrollerna till xbox....spakarna sitter med olika avstånd..greppet är för litet så stor handkontroll....och den svarta och vita kanppen...vaaa!!???man får ju byta grepp för att kuna trycka på dom....har kastat min handkontroller för länge sedan
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag tycker L den stora handkontrollen dom.
Dom är liksom bäst! :P
dom små har dåligare kvalite dom stora räker länge såg jag på en film dom testade hur hållbara kontroller var och sånt.
Och xbox loggan är gjord av gummi tror jag på dom små, men på dom stora är den plast.
jag tycker dom stora är bra för mig spelar det ingen roll .
Det som är dåligt äratt dom stora orginal kontrollerna finns inte längre att köpa i affären?Last edited by Josh_gomez90; 2005-02-07, 11:05.XboxVersion : 1.1
ModChip : SmartXXv.2
Addons : Language Pack
Hdd : Orginal Harddisk
DashBoard : EvolationX, MS
Bios :
1: OrginalBios 2: Xecuter2 3: Evox M8 4: Cromewell
5: Evox 3.60 EjectFixed 6: Yoshi-final-2005
7: IND-Bios 8: Ed on the Chip Ftp
- Citat
- Flag
Comment
-