Hejsan, jag har precis köpt Xbox och jag undrar om Man ska höra när skivan laddar min gör det... Men den gör inte det på min kompis Box... Är det något fel på min?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Behöver hjälp
Collapse
X
-
Det är olika dvd-läsare i olika boxar, dom låter olika mycketLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Bry dig inte så mycket om vilken version du har, det är inte så viktigt att veta. Köp dig ett X-ecuter 2 lite version 2.3b chip, fungerar på alla versioner utan att man behöver bry sig ett endaste dugg. Sedan kan du kopiera spel till hårddisken osv.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Det går med hjälp av s.k. "exploits", du måste få tag på en speciell gamesave och ladda den från t.ex. MechAssault eller James Bond 007 Agent Under Fire.
Jag kan/orkar/vill inte förklara i mer detalj hur det går till. Risken är ganska stor att man råkar ändra på något man inte borde ändra på så att boxen inte kan starta utan att man monterar ett chip...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment