Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kopiera över C till ny hdd.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kopiera över C till ny hdd.

Hej. Jag planerar på att sätta i en ny hårddisk i min xbox. Har orginal nu med senaste X2 bioset och senaste EvoX.

Om jag drar över HELA C: från hårddisken jag har nu in på den nya jag ska sätta in, kommer allt funka som det exakt likadant då som den jag har nu? Eller krävs det massa inställningar?

Japp, det går bra, men beroende på hur dina inifiler osv är konfigurerade kanske du måste ändra lite för att dra nytta av din nya f-partition.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hur mycket tar ni för att sätta in en ny hdd och fixa EvoX och senaste Xecuter bioset samt fixa så jag bara kan dra över allt som jag fråga.

Comment

500:-

Vi flyttar över det du vill ha flyttat mellan diskarna.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok, fint. Då kommer jag in om nån vecka då

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X