Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XBOX X2VGA High Definition VGA adapter med Optisk Digitalutgång

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• XBOX X2VGA High Definition VGA adapter med Optisk Digitalutgång

Är denna bara för att kunna köra på PC skärm eller kan jag köra denna med min tv & få bättre upplösning där?
    XBOX X2VGA High Definition VGA adapter med Optisk Digitalutgång

Finns det nått sätt att se vilken upplösning jag har på mina spel nu?
    Kör med Advanced Scart.

Den är till för projektor, plasmatv, datorskärm m.m. som har VGA ingång.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okej.Hehe då funkar den ej på TV.Hansi,kan man se eller ändra med nått program vilken upplösning man kör på?

Comment

Vet Du Hansi om amn bara kan använda denna Adapter genom att koppla in den på VGA ingången t.ex på en Plasma TV?

Jag kör idag via SCART RGB via min satellit box ( som är kopplat till plasman )

Vill helst inte koppla in den till VGA ingången pga utrymmesskäl.

Några förslag?

Hur kan jag se vilka spel stödjer t.ex 480P eller 576P?

Comment

Det går inte köra high-definition upplösningar via SCART. Endast via VGA eller Komponent (även om RGB är en typ av komponentvideo så är det inte DET man menar med komponentvideo i dessa sammanhang)

"Alla" spel stöder 480P
          Inga spel stöder 576P

Vissa spel stöder 720P / 1280i
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X