Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flashning vs chip

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Garantin bryts om du öppnar boxens själv.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

och flashning?

Comment

Det är bara att komma in till någon av våra butiker eller skicka hit den så fixar vi flashningen för 600:-
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

men hur gör man? ifall man behöver göra det flera gånger sen så kanske det är ide att man lär sig...

Comment

Om du inte köpt ännu tycker jag du ska köpa en av PSXCARE (oavsett om du köper en flashad eller chippad) för då får du garanti på hela boxen, även fast den är öppnad, av PSXCARE...

Comment

måste man öppna boxen om man bara ska flasha?

Comment

är era chip bättre än dom billigare akira? och hur isf?

Comment

Akira har ingen som helst hantering av att dela upp sitt minne i olika banker osv, det är billigast möjliga kvalitet, ingen snygg lösning för att stänga av chippet m.m.

Största problemet är iofs att det är många oseriösa leverantörer av just det chippet.

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=12084

Du behöver inte öppna boxen för att flasha om (svar på din förra fråga)

Comment

Om man inte ska spela live, kan det då kanske vara en bättre ide att köpa en flashad box? det är ju iaf en sak (chippet) mindre som kan krångla!
                    Och eftersom dom nya boxarna bara har 256k bios, är det nån ide med bara flashad då? när behöver man större bios?
                    Och är det lika enkelt att byta bios på en chippad box som på en vanlig?

Planerar ni att justera priserna nånting? eftersom boxarna blir väl billigare med tiden?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X