Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

byte av hårddisk prob

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• byte av hårddisk prob

Hej
    Jag fick för mig att byta min xbox hårddisk mot en lite större. Jag har nollar den med hd prepare tool och har satt den på maste roch monterat fast den i xboxet. När jag startar med evox skivan i så står det att jag ska kontakta service.

Vad gör jag för fel?
    När jag nollar går det himmlans fort typ någon seckund.

Någon doktor xbox här?

skall du ha den på master ? Om jag inte minns fel står orginaldisken på Cable-select !

Doktor Whopper

Comment

Det blir ju samma sak ändå, eftersom disken skall vara Master...

Vilken felkod får du.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Skulle gissa på att klockan har nollstält sig.

Lösning: sätt i org disk ställ in klockan. byt hdd, (ha strömkabeln till boxen ikoplad)

när du ändå har org disk i kan du passa på att uppgradera till Executor 4981 bis så slipper man detta problem för gott. (dok måste man ändå se till att klockan är rätt för vissa spel kommer frysa om man inte har klockan rätt)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X