Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur stor Hd kan jag sätta i ? Läs nedan

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur stor Hd kan jag sätta i ? Läs nedan

Hej jag ska nu beställa en Hd till min xbox , Jag har en xbox version 1.5 samt att alladin advance chip. Har M7 Bioset.
    Hur stor Hd kan jag sätta i då .Har hört rykten om max 137gig om man använder M7 i en 1.5 version .
    Är det ngn som vet ? vill ju gärna ha en 160gigare i.

m.v.h Hampus
    (3 dagars ban, kringgått *-filtret)

Flasha om chippet till x-ecuter 2 4981.06 så kan du ha 2000GB

Största låsbara hårddisk om du vill köra xbox live är 250GB
    Största disk annars är Maxtor 300GB
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hd

ok en sista fråga då hur stor hd kan jag ha med M7 bioset ? samt är det inte bugg i 4981? om inte vart hittar man det bioset?

m.v.h Hampus
      (3 dagars ban, kringgått *-filtret)

Comment

4981 är ok
        finns i xbins, se guiderna "hur hittar jag program bios"
        m7 = 137GB
        m7 patchat med xbtool (lba 48 patch) = 2000GB
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hansi, går inte Maxtors 300GBdisk att låsa?
          Det har inte varit något problem med andra Maxtor jag provat.

Comment

Min egen Maxtor gick att låsa utan problem. Ingen Maxtor vi fått leverans av efter den har gått att låsa. Min är väldigt tidig, beställde den så fort den dök upp på datorbutiken eller komplett...

Comment

300-giggare alltså, alla andra maxtor har gått att låsa.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X