Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ska köpa xbox snart. VILKET CHIP?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ska köpa xbox snart. VILKET CHIP?

Hej hej..
    tänkte köpa ett xbox snart.
    köper det billigaste jag hittar.

min fråga är. vilket chip ska jag köpa..
    vilket är bäst. enklast att använda osv..

spelar ingen roll hur man monterar.
    vill bara ha det bästa
    dvs man ska kunna göra så mkt som möjligt
    mvh andreas

hej! Jag själv har moddat min Xbox. Jag köpte Xboxen hos psxcare inkl 120 gb-hd. Jaag ska köpa ett nytt chip till Xboxen. Så därför tipsar jag om SmartXX
    - detta konto avstängt, troligen hackat.

www.tcip.se | X-ecuter 2 PRO, 120GB-hårddisk |

Comment

Original inlägg av Tcip
      hej! Jag själv har moddat min Xbox. Jag köpte Xboxen hos psxcare inkl 120 gb-hd. Jaag ska köpa ett nytt chip till Xboxen. Så därför tipsar jag om SmartXX

jag köpte xbit för ca 4-5 månader sen

Comment

Helt klart SmartXX.

Comment

Original inlägg av Nijo
          Helt klart SmartXX.

hehe ok..
          men jag la ut tråden för ca 4-5 månader sen..

har köpt xbit..
          funkarbra för mig.

Comment

själv har jag ett aladdin advance å det funkar jhur bra som helst .........men som alla vet så är det ju BIOsen som bestämmer vad en xbox kan göra å inte göra
            Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
            respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
            Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
            http://945gl.no-ip.org
            #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Xecuter 2.3b Pro skall det vara! Inget annat!
              Xbox 1.3
              SmartXX 4M
              EvoX
              Orginal HDD

Comment

X-ecuter 2 är ju liiiiiite gammalt :-)

(Iaf det jag har i min egen box, ett x2pro från den gamla goda tiden med switchar + parallellport på samma modul, en av fyra pytteswitchar stänger av chippet)
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av aGGe
                  hehe ok..
                  men jag la ut tråden för ca 4-5 månader sen..

har köpt xbit..
                  funkarbra för mig.
                  Ja det vet jag,men det finns andra som kollar vad man ska köpa.Jag har haft några chip & tycker helt klart att smartxx är för nuvarande det absolut bästa.

Comment

Original inlägg av Nijo
                    Ja det vet jag,men det finns andra som kollar vad man ska köpa.Jag har haft några chip & tycker helt klart att smartxx är för nuvarande det absolut bästa.
                    Visst... på pappret är SmartXX ett bättre chip... fast det är ändå nåt jag inte gillar med det... Enda som klassar andra chip är Ed@Chip, men nu har ju Xenium också FTP support... Dessutom kommer Xenium ha obegränsat bios utrymme i v2.0 final...
                    SmartXX's hårddisk tools är enormt slöa och ingenting att ha.
                    Dessutom gillar jag inte att man måste starta med eject om man vill gå direkt till Bios. som gjort för ungar att av misstag komma in i på chippets OS och sabba

Comment

Hansi... det finns inte 3 än? Vad jag vet så är det bara beta. Och det är väll inge kul. Ni säljer inte ens 3 ju.
                      Xbox 1.3
                      SmartXX 4M
                      EvoX
                      Orginal HDD

Comment

aGGe snor din tråd lite...
                        Vilket chip ska man köpa om man ska kolla divx/xvid inkl textning o kanske lite överförning av spel från datorn??
                        Tacksam för svar

Comment

*suck* om du hade lagt ner lite tid på att läsa i forumet innan du skrev så skulle du ha sett att det är inte chippet som bestämmer vad man kan göra med en xbox........
                          det är BIOSET........ köp vilket chip som helst å lägg in senaste BIOSet å dash å program osv............
                          Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
                          respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
                          Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
                          http://945gl.no-ip.org
                          #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X