När jag jordar mitt xecuter 2.3 lite chip så så lyser eject knappen rött på både enabled och unabled....plus att xbox loggan i bootupen är röd istället för grön....har lött do under mk och den sitter klockrent....tar jag bort jorden så funkar orginal.....vad är detta??
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Problem med chippet!
Collapse
X
-
Att loggan och ejectknappen är röda tyder ju på att chippet fungerar, däremot borde det ju gå att stänga av chippet. Kanske fel på switcharna.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Konfunderad!
Om ejectlampan lyser rött,symbolisera inte det ngn form av system fel, även när du kör enabled...(försökte hitta ngn post som behandlar detta + hur det skall se ut när det funkar...på tv alltså....men som jag tolkar dig så skall loggan vara röd + ejectknappen vid enabled....Tycker mig märka att det är glapp i switcharna...får försöka fixa det...
Tack för svaret i vilketfallsomhelst.....
Original inlägg av HansiAtt loggan och ejectknappen är röda tyder ju på att chippet fungerar, däremot borde det ju gå att stänga av chippet. Kanske fel på switcharna.
- Citat
- Flag
Comment
-
Eftersom x:et är rött så har du ett modifierat bios där man säkert även ändrat färg på ejectknappen. Är det något fel så får man felkod eller så stänger xboxen av sig.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Hmmmmmmm!
Kontaktar dig på support online...vilken butik är det?
Original inlägg av HansiEftersom x:et är rött så har du ett modifierat bios där man säkert även ändrat färg på ejectknappen. Är det något fel så får man felkod eller så stänger xboxen av sig.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag sitter på södermalmLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment