tycker det är smått oförskämt vilka priser ni tar för att flasha om ett original-BIOS.... Min kompis gjorde det åt mig GRATIS! Men visst jag förstår att det inte är möjligt för alla men i alla fall. Det är fortfarande väldigt högt med tanke på att ni inte gör särskilt mycket....
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Men man kan ju göra gratis?
Collapse
X
-
Du kan väl skriva upp din kompis telefonnummer här, så att alla kan ringa och boka gratis modifiering. Och så får han ta all support här i forumet också. Jag behöver ändå semester, har inte varit ledig mer än ett par dagar i sträck de senaste 3 åren.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Mja, en flashning är ju en flashning oavsett vem som gör den. Å andra sidan kanske en flashning skall jämföras med att skala av hela barret med klippmaskin...Original inlägg av MagnusXboxDet e ju det jag menar...
PSXCare är också proffesionella i sitt ämbete...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Sluta att filosofiseras så mycket för det är just det det inte görs.
En paradox löses genom att man etablerar en ny.
Den inre mentala verkligheten speglar den yttre.
Om du vet hur svart ser ut vet du åxå hur vitt ser ut.
Perception är:
vet-->tröskellvärde--> handling-->resultat
enkel NLP filosofi:
säg vad du vill
jag talar om vad du behöver
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
Så man borde hålla sig långt ifrån en flashad box? även om det är NI som gjort det?Original inlägg av HansiMja, en flashning är ju en flashning oavsett vem som gör den. Å andra sidan kanske en flashning skall jämföras med att skala av hela barret med klippmaskin...
(har precis rakat skallen)
- Citat
- Flag
Comment

Comment