Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DVD Problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DVD Problem

För ett tag sedan fukade min Xboxdvd utmärkt nu idag skulle jag då sen en film, men det verkar som den inte kan läsa filmen. Först kommer det upp loding sen går den tillbaka till menyn sen kommer loding igen, sen håller den på sådär hela tiden, vad är det för fel?

Var det en brännd film? funkar spel och andra dvd skivor då?? Har du chippat xboxen? //Danne

Comment

Det är köpes DVD, spel kör jag från hd:n har chippat.
      Det enda jag gjort är ju att uppdatera biosen, vet ej om något pajja då?

Comment

Du har konstiga inställningar eller filnamn, det som händer är nog att evo-x försöker autostarta något program för dvd uppspelning, men istället startar sig självt
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X