Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Felkod 7

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Felkod 7

Hej nu är det så att jag får upp felkod 7... Har letat efter andra med samma problem, men inte hittat någon lösning.
    Jag vet att det är att låan timeoutar efter att letat efter hdd:n... eller något sånt men vad är det som behöver fixas?

Tack på förhand //PAlle

Kolla att hårddisken är byglad som cable select eller master, kolla att ide-kabeln inte är trasig...och när du kollat allt detta, spring ut och köp en ny hårddisk :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

:-/

Tack för ditt snabba svar Hansi!

Jag kom på att jag hade ju min gamla hdd till min box här... låste upp den tryckte i den i polarens box och voila boxen funkade igen... Alltså måste det vara hans hdd som kraschat... Hur den kan krascha 3 veckor efter inköpet undrar jag, men så va det iallafall nu är han nöjd när han fått in min gamla lilla hdd. :-D

//PAlle

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X