Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny version av Xbox ute!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ny version av Xbox ute!

Verkar ha kommit en ny Xbox på marknaden, nyheten är ett nytt Grafik chip (igen) Detta betyder att dessa nya boxar kommer kräva nyt bios, vilket lär ta någon vecka eller två att få fram. Ända kända boxarna som har detta chip är crystal Xbox.

(ms har ingen aning om när desa kommer på marknaden i sverige -Enlig deras support)
    Last edited by Wizz; 2004-03-02, 22:16.

Är sugen på ett crystalpack, främst för att det är två dosor med till ett schysst pris. Men går det att använda chip eller flasha bios i dessa också? Annars vill jag nog inte ha en...

Har sett på en sida att de släpps 19mars förresten.

Comment

Det kommer väl ta en stund innan biosarna är uppdaterade för det nya videochippet som sägs sitta i de boxarna.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hmm,jag som bara trodde att dom bytt skal.Undrar varför dom ska sätta dit ett annat graffe chipp?

Comment

Dom kanske får det 3 spänn billigare, det blir många spänn när man gör 1.000.000 konsoller.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hur länge kan det tänkas ta innan biosar kommer? Finns det nån risk att det inte kommer att gå att chippa boxarna, jag tänkte om Microsoft ändrat nått så att det inte går?

Comment

Original inlägg av haagel
              Hur länge kan det tänkas ta innan biosar kommer? Finns det nån risk att det inte kommer att gå att chippa boxarna, jag tänkte om Microsoft ändrat nått så att det inte går?
              vilket skämt... folk kommer ALLTID på sätt att göra det, oavsett hur svårt det är
              * Xbox V1.1
              * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
              * 160 GB Samsung HD
              * 10 000+ Roms
              * 70+ XBOXspel

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X