Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

utdragen bild??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• utdragen bild??

På min tv blir bilden från min xbox väldigt utdragen, det är väldigt irriterande då vissa spelmenyer och liknande försvinner utanför bilden.
    Jag vet att det inte är min tv som är problemet då en av mina polare testade sin modifierade xbox tillsammans med min tv, och blev bilden normal och inte udragen nånting. Jag har ingen aning vad som är problemet, hoppas att ni kan hjälpa mej.

jag har en xbox v1.4 eller 1.5 och ett xbit med senaste m7 bioset.

Du kanske har ställt in att du har en widescreen Tv i xboxen?

Comment

Nej det var inte det som var problemet tydligen. det går väl inte ändra sånt i evolution x utan bara i ms dash?
      någon annan som har nån aning vad som är fel?

Comment

Original inlägg av phazon
        Nej det var inte det som var problemet tydligen. det går väl inte ändra sånt i evolution x utan bara i ms dash?
        någon annan som har nån aning vad som är fel?
        Nä, det går inte att ändra i EvoX eftersom den tar inställningen från MS Dashen...
        Så har du "fel" inställt i MS Dashen så blir det fel där oxå...

Comment

Ingen annan som vet vad det rör sej om? jag blir desperat

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X