Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

problem med Xbtools

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• problem med Xbtools

Har skaffat ett program så att man kan se hur ens logga ser ut i färg och sen spara det som en xbtool preset, men jag hittar ingen importknapp, så jag kan inte ladda filen med presets... vad gör jag för fel?
    * Xbox V1.1
    * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
    * 160 GB Samsung HD
    * 10 000+ Roms
    * 70+ XBOXspel

Hej

Lägg din preset i katalogen presets under xbtool. Då läses den in automagiskt när du startar XBTOOL

Comment

Original inlägg av GertLind
      Hej

Lägg din preset i katalogen presets under xbtool. Då läses den in automagiskt när du startar XBTOOL
      tack, ska prova det. Men vad händer om man har flera presets? Vilken laddar den in?
      * Xbox V1.1
      * 160 GB Samsung HD
      * 10 000+ Roms
      * 70+ XBOXspel

Comment

Ingen aning, prova. Kan ju inte bli mer än fel :-)

Original inlägg av Cerber0s
        tack, ska prova det. Men vad händer om man har flera presets? Vilken laddar den in?

Comment

Man väljer presets i listboxen i xbtool
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

4983.06

Jag vill göra en ny bios/uppladningskärm till min alldain live 256k med 4983.06 men jag tror att det inte går går det?
            Last edited by Echuu; 2004-12-30, 21:43.

Comment

vadå "uppladdningsskärm"? Du vill ha anna färg på flubbret eller nåt?
              * Xbox V1.1
              * 160 GB Samsung HD
              * 10 000+ Roms
              * 70+ XBOXspel

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X