Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spelare i Crystal Limited Edition

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Spelare i Crystal Limited Edition

Är det någon som vet om det sitter en Samsung i Crystal Limited Edition versionen?

som med alla andra boxar kommer dom med olika läsare.
    Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

Kul att du vet det innan dom släppts :-)

Alla kanske får SONY läsare, vad vet jag...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jaja vi får se vad det blir, har beställt ett nu iallafall.

Comment

Sitter en Philips i den jag har..

Comment

Philips i min med...tystare än samsung tycker jag...

Comment

Har i dagsläget pillat i 9st Crystal och det har suttit Philips VAD6035/21 i samtliga.
              Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

Stämmer, sitter philips i alla som jag har sett

Comment

å va väl så att phillips va sämst på "första" boxen? då kanske microsoft snålar lite å sätter i sämre grejjer för att göra själva burken snyggare å sälja den till nästan samma pris? ioförsej kostade den kanske 1000:- mer än vanliga? kanske är något speciellt med crystal? lr är det bara skalet å dosorna?

Comment

Original inlägg av GangstaMormor
                    å va väl så att phillips va sämst på "första" boxen? då kanske microsoft snålar lite å sätter i sämre grejjer för att göra själva burken snyggare å sälja den till nästan samma pris? ioförsej kostade den kanske 1000:- mer än vanliga? kanske är något speciellt med crystal? lr är det bara skalet å dosorna?
                    Vadå sämst.. har aldrig haft några problem med min philips i min 1.1 box.. har skivor som inte funkat i polares läsare men snurrar på som bara den i min box..

Comment

inte jag som sagt det..det stog här på psxcare att samsung va bäst å phillips sämst åså då thomson mittimellan

Comment

Beror på, endel tomsson verkar vara helt kassa, medans andra snurrar bra.

Philipsläsarna i crystal verkar vara ganska lika allihopa, alla fungerar på samma skiva.

Comment

alla fungerar på samma skiva.
                          aha dom har börjat med CLONING nu med dom där microsoft

som med alla andra boxar kommer dom med olika läsare

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA säger jag bara....... va jag har fattat för så sitter det PHILIPS i ALLA crystal...... dvs att dom kommer INTE med olika läsare......
                          tänk på det tills nästa gång du skriver nått som inte stämmer/som du inte är helt säker på stämmer
                          Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
                          respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
                          Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
                          http://945gl.no-ip.org
                          #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Crystall boxarna läser ju Dvd+r !

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                            Auto-Saved
                            Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                            x
                            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                            x
                            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                            Working...
                            X