Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trådlöst nätverk till Xbox

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

(och varför forumet censurerar ett svenskt företagsnamn har jag ingen som helst aning om????)

om du tänker lite så kommer du nog underfull med det........

(hett tips: PSXCare är ett företag.... å det är d***in med men har inget med PSXCare att göra.....)
    Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
    respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
    Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
    http://945gl.no-ip.org
    #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

För att säga att man inte vet "varför forumet censurerar ett svenskt företagsnamn har jag ingen som helst aning" så måste man åxå veta varför man gör det.
      Man kan inte säga det ena för att säga det andra (vad måste vara sant för att det andra åxå skall vara sant) paradox
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Jag har en Netgear 11Mbit brygga (802.11B) och en Linksys router som jag hade stora förhoppningar om. Dock har jag lagt ner det hela och det inte på grund av att det inte fungerade, för det gör det tekniskt sett.

MEN du har _väldigt_ dålig bandbredd mellan din accesspunkt och bryggan som är kopplad till X-boxen och de flesta filerna som man kör över är ju >3Gb. Jag hade en ISO som jag körde över och den tog 2timmar och 15 minuter (3.1Gb) och jag hade ändå inte slagit på WEP krypering som absolut bör göras med trådlösa nät och detta ger ytterligare overhead trafik=längre överföringstid. (med fast TP-kablage tar det ca 8minuter)

Nä, jag rullar ut min kabel när jag behöver föra över filer och övrig tid är den nätlös!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X