Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Brände bioset.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Brände bioset.

Hej hå!

Lyckades med bedriften att bränna bioset när jag moddade en 1.1-box häromdagen. Har moddat flera boxar (alltid TSOP, inte modchip), men den här ville helt enkelt inte vara med och leka.

Min fråga är egentligen rätt enkel. Vad är det enklaste sättet att fixa det här? Kan man installera ett modchip, boota från det och flasha originalbioset med rätt (ptja. ) bios och sen ta bort modchippet?

Tackar!

Installera ett LPC chip och kör på det istället, enklast och billigast.
    Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

LPC? Vilket är det? Funderar på att köpa ett X-Ecuter 2 Lite PLUS+. Kommer det funka?

Comment

Ja, det kommer fungera.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X