Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nec 1300a , Firmeware?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nec 1300a , Firmeware?

Tjenare.. Har just köpt en nec 1300 dvd brännare.. och jag har tänkt mig att bränna lite av varje med den. Backup och filmer.. Min fråga är vad är firmware ? Tror det stavas så=) och behöver jag ladda ner nått sånt för att få den att fungera bra.. Mvh Daniel

Firmware är ungefär detsamma som BIOS i t ex en dator. ligger på ett chip i dvd-brännare. Kan laddas ner från tillverkaren om du har något problem brännaren.
    Xenium v1.1
    X2 4981.06
    Seagate Barracuda 7200.7 120 GB

Comment

Okej men min brännare har fungerat bra att bränna än så länge.. =) FAst endel skivor läser inte min xbox. Hur kollar man vad man har för firmware ?

Comment

Bra fråga! Vet inte säkert, men en gisning är att du kan se det i Device Manager under någon flik.
        Xenium v1.1
        X2 4981.06

Comment

Annars kanske du kan hitta någon ledtråd på tillverkarens hemsida!?
          Xenium v1.1
          X2 4981.06

Comment

Okej tack för svaret ska kolla vidare och se..=)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X