Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sälja tystare fläkt på PSXCARE

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Men sen skrev jag att jag tagit fel, jag menade att du får modda om fläkten och släden för att få in en 80x80-fläkt

Comment

Fyll boxen med is istället....

Comment

Nä allvar är det värt att köpa en 80*80 fläkt av märket PAPST??Jag överhettar väl inte min xbox då??

Comment

Jag skulle vara intresserad av att byta ut min fläkt också, men det hade ju varit fint att slippa såga i HD-släden. Jag har hittat en fläkt här http://www.gamefreax.com/lshop,showd...051915711,.htm som verkar vara en fläkt man kan sätta rakt in, men den är lite dyr. Hade varit perfekt om Hansi tog tysta fläktar i lager.

Mvh
          Granqvist

Comment

varför skriver alla 80*80 eller 70*70 istället för 80mm eller 70mm ????????
            jamenar den snubben som hittar en 80*70 kan ju ta och posta bilder på den fläkten
            Last edited by mjao; 2004-09-17, 16:26. Anledning: ful i mun :)
            Detta är min signatur

Comment

hehe men sluta upp med att säga så va?

Comment

Så bara en enkel fråga: Någon som vet någon nätsida där de säljer 70mm fläktar ? Har inte lyckats hitta någon tyvärr och sedan så är det en 3pin kontakt va ? =P

Edit: Vilket luftflöde borde fläkten klara av för att hålla boxen kall och fin ?
                Last edited by lintax; 2004-09-17, 17:28.

Comment

Kan inte någon lägga upp en länk till en fläkt som är 80mm
                  som används av de som bytt fläkt på forumet.

Jag har en kompis som säger sig ha sett en fläkt som är
                  anpassad för xbox (nej, inte originalfläkten) han håller på
                  att leta efter länken som han naturligtvis inte sparat.
                  Men det verkar konstigt för isåfall är det ju en 70mm fläkt.

Visst är jag bra på att definiera exakt rätt term på fläkt

Comment

Det är inte den fläkten som jag länkade till ovanför här? Jag har mailat dom och dom sa att det var en 80mm fläkt som man inte behövde göra några modifikationer i boxen för att sätta in såsom att såga i hdtrayen. Dock så kan den ju vara lite dyr.

http://www.gamefreax.com/lshop,showd...051915711,.htm

Mvh
                    Granqvist
                    Last edited by granqvist; 2004-09-27, 11:43.

Comment

Jo, det är den. Den borde väl Hansi kunna ta hem?
                      Såg du att dom hade en Större Box för Xboxen.
                      Snart kommer det väl med infällbar LCDskärm oxå

Det enda jag saknar nu är att driva den med 12volt i husvagnen,
                      nån som vet hur man gör? Skall nog starta en egen tråd om det.
                      Last edited by MegaUser; 2004-09-27, 14:23.

Comment

Finns redan sök på google för mer info
                        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Inte med LCDskärm, har letat för skojs skull men inte fått nån
                          träff. Men det skulle inte förvåna mej.

Tror du fläkten som är gjord för xbox är tystare än papst 80?

Comment

Jo det åxå av Joytech
                            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av granqvist
                              Det är inte den fläkten som jag länkade till ovanför här? Jag har mailat dom och dom sa att det var en 80mm fläkt som man inte behövde göra några modifikationer i boxen för att sätta in såsom att såga i hdtrayen. Dock så kan den ju vara lite dyr.

http://www.gamefreax.com/lshop,showd...051915711,.htm

Mvh
                              Granqvist
                              Har du sett någonstans om recensioner av denna. Tror du att den är
                              tystare än papst. Jag tror jag sågar hellre än att betala 300kr mer
                              för denna.

Är det någon på forumet som köpt denna fläkt?

Comment

Så en sån här borde passa rakt av då?
                                http://www.pcsilent.de/enpd_papst_fa...eller&p2=Papst

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X