Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

problem när 300gb är fylld

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• problem när 300gb är fylld

Hej

Jag flyttade om bland lite mediafiler hemma och placerade över 55gb på min xbox. Den har en 300gb från maxtor som aldrig har krånglat förr (förutom att jag inte kan låsa den.. nån som har en lösning), och efter att jag flyttat över dem där 55gb så hade jag 14gb utrymme kvar på xboxen. jag bootar om och då hittar boxen inga spel, inga filmer och ett fåtal av dem installerade programmen. Någon som har en lösning på detta problem?

(xboxen anger fortfarande att utrymmet endast är 14gb, så alla filerna borde ju rimligtvis ligga kvar, boxen kan bara inte lokalisera dem.)

/jonas
    Last edited by Finkeln; 2004-03-29, 14:37.

när jag ansluter till boxen med ftp så är alla filmer och spel borta dem finns inte kvar i mapparna, ändå så visar det lediga utrymmet att de borde finnas kvar.

Jag har provat att ta bort de där 55gb som jag överförde till boxen, men det hjälpte inte.

Snälla hjääääälp. Dör av olycka om allt är borta! Har precis fått ihop alla kompletta säsonger av 220 megs VCD seinfeld och simpsons.

Comment

kanske har med att bioset som du har på chipet inte inställt för den skall klara av mer än 136gig+.... du får väll tanka ner ett som har stöd för det. 4791.06 har inte det utom den andra skall du ha... kommer ej ihåg vad den heter 4791.86 lr nåt sånt... då borde det hoppa igång med allt diskutrymme på disken
      Xbox v.1.3 med Xecuter 2.2lite, 120Gig Ibm Disk och Jäkla massa spel och Säkert 10000 Roms

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X