Hejsan
Jag har nyss köpt mig en 120gb hdd till min box å passade på att beställa en korsad nätverkskabel. Problemet är att när jag kopplar in kabeln till datorn-->xboxen och försöker connecta med flashFXP så står det "no rout to host" eller nått liknande
Datorn i fråga har inte tillgång till internet (bredband) men har varit ikopplad till bredband när den instalerades.
xboxen i fråga Funkar bra att connecta här hemma till min dator... har gett xboxen IP:t 192.168.0.102 å allt funkar så å så...
Finns det nått annat prgram som e bättre att använda med korsad TP kabel eller är det nån inställning i datorn/xboxen man måste göra? kom ihåg att den datorn jag vill kunna connecta med har inte internet
JÄTTE tacksam för svar
Jag har nyss köpt mig en 120gb hdd till min box å passade på att beställa en korsad nätverkskabel. Problemet är att när jag kopplar in kabeln till datorn-->xboxen och försöker connecta med flashFXP så står det "no rout to host" eller nått liknande
Datorn i fråga har inte tillgång till internet (bredband) men har varit ikopplad till bredband när den instalerades.xboxen i fråga Funkar bra att connecta här hemma till min dator... har gett xboxen IP:t 192.168.0.102 å allt funkar så å så...
Finns det nått annat prgram som e bättre att använda med korsad TP kabel eller är det nån inställning i datorn/xboxen man måste göra? kom ihåg att den datorn jag vill kunna connecta med har inte internet
JÄTTE tacksam för svar

Comment